Friday, April 11, 2008

Angello-Ingrosso at Pacha New York


Even more Swedish House Mafia entertaining New York. Tonight the colleagues of Axwell - Steve Angello and Sebastian Ingrosso - will conquer the newyorkee dance shoes. Or at least I hope so. Last week the dancing really didn't get started until maybe 3 am when it was no longer packed. I hope for some earlier dancers tomorrow night tho. And I will for sure be one of them.
____________________
HELLS KITCHEN West 618 46th Street
friday april 11th 10 pm free before midnight and swedes before one

4 comments:

Tom said...

Hoppas du hadde kul... nästa gång har du en plats vid vårat bord.

Elina Jonsson said...

ja. grym musik verkligen..! har fortfarande träningsvärk :) ser fram emot nästa gång. fick ni skivorna sajnade..?

Tom said...

Nä tyvärr... personligen så vill jag helst inte bli störd när jag spelar därmed så jag vill inte störa dem när de jobbar. Samt som vi ville inte vänta tills halv 6. Jag är nöjd att jag har ett flyggblad där mitt nämn är lika stort som deras!

Elina Jonsson said...

haha. det är faktiskt större..!